تو کیان پیرفلک نیستی که برات عزاداری کنن ، تو مستقیم توسط
تو کیان پیرفلک نیستی که برات عزاداری کنن ، تو مستقیم توسط اسرائیل کشته شدی و نتونستن بندازن گردن جمهوری اسلامی ، پس جایی تو رسانه های اونا نداری .
- ۱.۵k
- ۰۸ فروردین ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط