{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عاشخشم

عاشخشم
#تو زیبایی
دیدگاه ها (۳)

کاش میشد عروس شویبدون آنکه دامادی باشد... :)

میگی گریه نکردی...کردممیگی اشک نریختی...ریختممیگی غصه نخوردی...

دلِ ساده چی میگی؟؟؟منتظر باش تا که بیاد :)

. . .

تو زیبایی...

کلیپ _ ویدئو _ آموزشی _ آهنگ ترند _ طنز _ ریمیکس _ رپ _ پاپ _

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط