{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

با مودم که شوخی نداریم

با مودم که شوخی نداریم
دیدگاه ها (۷)

لامصب ی جوری ازت لب میگیرهتا یک هفته جاش بمونه

خااااااااااک

والا

😂 😂 😂 😂

شوخی نداریم😂نکمک در نمادان شوخی ندارن ما دوتا باهم شوخی ندار...

هوا دیگه خیلی باهامون گرم گرفته.در حالی که ما شوخی نداریم.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط