با دل شکیبایی می کنم
با دل شکیبایی می کنم
با نگفته هایم
ساز یاری می زنم
.
با تو پنهانی ندارم
با تو یاری می کنم
..اخر در غربت سنگین دلم
اشک هایم جاری شد
.
و کاش دلت نمی سوخت
به حال همسایه
.
و
کاش می دانستی
چراغ دل
به تیر چوبی کوچه
خطاست.و
کاش می دانستی
خنده هایت
صاحب داشت
.
هنوز که هنوزست
هوای دلم که ابری می شود
صدایم که می کنی
ابی تر از ظهر تابستان می شود
آخه به خورشید تو گرم ست دلم
ناظر عمق نگاهم باش نه ظاهرش
.
بی ابر
بی باد
.
ارام ارام می شود
/ سعید
با نگفته هایم
ساز یاری می زنم
.
با تو پنهانی ندارم
با تو یاری می کنم
..اخر در غربت سنگین دلم
اشک هایم جاری شد
.
و کاش دلت نمی سوخت
به حال همسایه
.
و
کاش می دانستی
چراغ دل
به تیر چوبی کوچه
خطاست.و
کاش می دانستی
خنده هایت
صاحب داشت
.
هنوز که هنوزست
هوای دلم که ابری می شود
صدایم که می کنی
ابی تر از ظهر تابستان می شود
آخه به خورشید تو گرم ست دلم
ناظر عمق نگاهم باش نه ظاهرش
.
بی ابر
بی باد
.
ارام ارام می شود
/ سعید
- ۲.۱k
- ۲۸ اسفند ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط