دوست داشتن،
دوست داشتن،
احتمالا بهترین شکلِ مالکیّت است..
امّا مالکیّت،
بدترین شکلِ دوست داشتن..
احتمالا بهترین شکلِ مالکیّت است..
امّا مالکیّت،
بدترین شکلِ دوست داشتن..
- ۶۱۶
- ۰۵ شهریور ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط