{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آرزویم

آرزویم
با ” تو ” بودن است!
اما...
نه به بهای پا گذاشتن روی آرزوی تو!
آرزویم این است که:
” بخواهی و بمانی ”
نه اینکه بمانی به خواهشم ...!
بعضی ها ﺭﺍ میتوان ﺧﻮﺍﺳﺖ ﺍﻣﺎ ﻧﻤﯿﺸﻮﺩ ﺩﺍﺷﺖ !
ﺑﻌﻀﯽ ﻫﺎ ﺭﺍ باید ﯾﻮﺍﺷﮑﯽ اﺯ ﺩﻭﺭ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺖ !
ﺑﻌﻀﯽ ﻫﺎ ﺭﺍ نباید ﺧﻮﺍﺳﺖ !
ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺖ !
ﺍﻣﺎ ﺩﻝ ﺍﺳﺖ ﺩﯾﮕﺮ ...
ﺍﺳﯿــــﺮِ ﺍﯾﻦ ﻧﮕﺎﻩِ ﺑﯿﻘﺮﺍﺭ !
دیدگاه ها (۵)

..

.

.

.

#داستان_کوتاهمعلم مدرسه‌ با اینکه ﺯﯾﺒﺎ و خوش ﺍﺧﻼﻕ بود ازدواج...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط