{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

۱: چه میدانم

۱: چه میدانم

۲: نشکوندم تو خودت لج کردی و میدونم کی هستی
دیدگاه ها (۲)

💔🥲

بی مخاطب 💔

تو چیزی هستی که خودت میسازی🩶

داش میدونم حالت خوب نیست درکت میکنم ولی همه نگرانتن فقط ازت...

به خودت افتخار کردی؟بخاطر مسیری که تو این چند ماهه گذشته طی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط