درسته ما پایان قشنگی نداشتیم،
درسته ما پایان قشنگی نداشتیم،
اما داستان قشنگی داشتیم؛
و همین برای فراموش نکردنت کافیه!🙂❤️🩹
اما داستان قشنگی داشتیم؛
و همین برای فراموش نکردنت کافیه!🙂❤️🩹
- ۷.۳k
- ۰۵ آذر ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط