{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

درسته ما پایان قشنگی نداشتیم،

درسته ما پایان قشنگی نداشتیم،
اما داستان قشنگی داشتیم؛
و همین برای فراموش نکردنت کافیه!🙂❤️‍🩹
دیدگاه ها (۰)

ولی من گربههه دلم میخواد ✨🙂

کاش‌یکی‌بلدم‌بود:)

https://harfeto.timefriend.net/16688677025957حرف بزنیم البته...

دقیقن👌🏻✨

اسم سریال: در برزخدرسته پایان قشنگی نداشتیم 😭🙃

درسته پایان قشنگی نداشتیم ولی شروعشو هیچ فقط یادم نمیره💔💁🏻‍♀...

درسته که پایان قشنگی نداریم𓂃 ·ولی داستان قشنگی داریم🫡❤️‍🩹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط