اگر شناختیش تبریک میگم تو یک نابغه ای ...
اگر شناختیش تبریک میگم تو یک نابغه ای ...
(ستاد روحیه دهی به نوابغ عقب مانده😂)
(ستاد روحیه دهی به نوابغ عقب مانده😂)
- ۵.۳k
- ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط