تا آخر بخوانید👇
تا آخر بخوانید👇
🌀 بیایید کلاه خود را قاضی کنیم. واقعا نظام جمهوری اسلامی که فقط رهبر آن سالم و صالح است و مابقی مسئولانش از صدر تا ذیل همگی فاسد و ترسو و خائن هستند ارزش طرفداری دارد؟ من به شخصه معتقدم این نظام به هیچوجه لیاقت حمایت و طرفداری کردن ندارد!
🔰 بابا بس کنید! این گفتارهای براندازانه را تمام کنید! انقلابیگری شما دارد به ضد خودش تبدیل میشود. تا دیروز پزشکیان و قالیباف را خائن دانستید و امروز هم به سپاه طعنه میزنید و اتهام ترسیدن به فرماندهانی روا میدارید که جهان را در جنگ رمضان میخکوب کردند؟ خجالت بکشید!
❇️ اصلا این جمهوری اسلامی که تمام مسئولان سیاسی و نظامیاش مشکل دارند را چرا به زیر نمیکشید؟ بیایید انقلاب کنید و رهبری را از دست این سیستم فاسد نجات دهید!!! رئیسجمهور خائن، رئیس مجلس منافق، رئیس دستگاه قضا فاسد، فرماندهان نظامی ترسو و... بابا وا بدید ای مدعیان انقلابیگری و کانالهای روشنگری!!
💢 این حجم از قدرنشناسی و ناسپاسی نوبره! همین حرفها را شما به شهیدان باقری، سلامی، رشید، حاجیزاده، لاریجانی و... هم میزدید. پشیمان نیستید؟ به خدا قسم شما خواسته یا ناخواسته دارید تیشه به ریشه این نظامی میزنید که خونهای مبارکی پای آن ریخته شده است.
✴️ نقد کنید، مطالبه کنید، تذکر بدید، توبیخ کرده و تشر بزنید، اما از مسیر انصاف خارج نشید. این سخن که همه بد هستند فقط یک نفر خوب است از دلش فقط براندازی در میاد نه طرفداری! خدای نکرده در کانالهاتون مردم مبعوث و میداندار در جنگ رمضان رو تبدیل به «حزباللهیِ برانداز» نکنید!/ ابوالفضل اقبالی @eqbali62
🌀 بیایید کلاه خود را قاضی کنیم. واقعا نظام جمهوری اسلامی که فقط رهبر آن سالم و صالح است و مابقی مسئولانش از صدر تا ذیل همگی فاسد و ترسو و خائن هستند ارزش طرفداری دارد؟ من به شخصه معتقدم این نظام به هیچوجه لیاقت حمایت و طرفداری کردن ندارد!
🔰 بابا بس کنید! این گفتارهای براندازانه را تمام کنید! انقلابیگری شما دارد به ضد خودش تبدیل میشود. تا دیروز پزشکیان و قالیباف را خائن دانستید و امروز هم به سپاه طعنه میزنید و اتهام ترسیدن به فرماندهانی روا میدارید که جهان را در جنگ رمضان میخکوب کردند؟ خجالت بکشید!
❇️ اصلا این جمهوری اسلامی که تمام مسئولان سیاسی و نظامیاش مشکل دارند را چرا به زیر نمیکشید؟ بیایید انقلاب کنید و رهبری را از دست این سیستم فاسد نجات دهید!!! رئیسجمهور خائن، رئیس مجلس منافق، رئیس دستگاه قضا فاسد، فرماندهان نظامی ترسو و... بابا وا بدید ای مدعیان انقلابیگری و کانالهای روشنگری!!
💢 این حجم از قدرنشناسی و ناسپاسی نوبره! همین حرفها را شما به شهیدان باقری، سلامی، رشید، حاجیزاده، لاریجانی و... هم میزدید. پشیمان نیستید؟ به خدا قسم شما خواسته یا ناخواسته دارید تیشه به ریشه این نظامی میزنید که خونهای مبارکی پای آن ریخته شده است.
✴️ نقد کنید، مطالبه کنید، تذکر بدید، توبیخ کرده و تشر بزنید، اما از مسیر انصاف خارج نشید. این سخن که همه بد هستند فقط یک نفر خوب است از دلش فقط براندازی در میاد نه طرفداری! خدای نکرده در کانالهاتون مردم مبعوث و میداندار در جنگ رمضان رو تبدیل به «حزباللهیِ برانداز» نکنید!/ ابوالفضل اقبالی @eqbali62
- ۲۲۷
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط