{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دنیا جای قشنگتری میشد اگه؟؟؟؟

دنیا جای قشنگتری میشد اگه؟؟؟؟
اگه..
صلح و آرامش همه جا وجود داشت..
مسخره کردن علایق ((هیت دادن))رو کنار بذاریم..
نژاد و نوع پوست دیگران رو مسخره نکنیم.
به جای اینکه به دنبال عیب های دیگران بگردیم یکم به درون خودمون سفر کنیم.
توی زندگی یکدیگر فضولی نکنیم.
کم تر ضربه بزنیم‌.
کاری به وزن یکدیگر نداشته باشیم...
و....
دیدگاه ها (۲۵)

خیلی آسونن هییی😂💦❄️

من اومد😄دوباره با کلیپای گرانچ اومدم😌🌊🙌🏻

ع بیکاری کارمون به اینجاها کشیده😂💔

😁

یعنیییی میتونیم خانوادمون رو ۷۰تایی کنیم؟ 🩷💝🍓🌈🎀🌷💖یک نفر بیاد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط