{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اول کیو با چاقو بزنم؟ಥ⌣ಥ

اول کیو با چاقو بزنم؟ಥ⌣ಥ
دیدگاه ها (۳)

یا تبرಥ⌣ಥ

کسیو نمیکشم وگرنه خونوادش منو میکشنಠ_ಠ

هییققق🥲

تنها مشکل بزرگ زندگیدیم ಥ⌣ಥ

عم.. چیزه میخوام اف بزنم بخاطر یه بنده خدا (فکر کنم بدونین ...

.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط