{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حاضری سلاد ماکارونی یا الویه ای که من درست کردم رو بخوری؟

حاضری سلاد ماکارونی یا الویه ای که من درست کردم رو بخوری؟
دیدگاه ها (۲)

من دورتون بکردم انقدر عشقیدددد❤❤

ایرونی کم نمیاره:)

چندتا از اینارو دارید؟خودم شیش تاش رو دارم 💖😂

استوریم چک کردی دایرکت بگو دوتا از پستات لایک میکنم

سوال پست:سالاد ماکارونی یا الویه؟جواب خودم: سالاد ماکارونی

🟥این کلیپ رو خودم درست کردم و اهنگش رو خودم گذاشتم🟥

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط