:
:
زندگی پستی و بلندی، تلخی و شیرینی زیاد داره
پس سعی کنیم تو هر حال و شرایطی خوب زندگی کنیم...
زندگیتون شیرین
@cafegraam
زندگی پستی و بلندی، تلخی و شیرینی زیاد داره
پس سعی کنیم تو هر حال و شرایطی خوب زندگی کنیم...
زندگیتون شیرین
@cafegraam
- ۲.۹k
- ۳۰ مرداد ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط