{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا زمین انقدع بی رحمه کص ننه !🌍🖕🏻

چرا زمین انقدع بی رحمه کص ننه !🌍🖕🏻
دیدگاه ها (۰)

من تنها همینجا میمونم .. (: 🖤 بجه ها عیدتون مبارک ❤️

تو بزا برو منو .... 💔🚶

بدبختی شرو شد تا چشام ب چشمت شد ...🖤

باز من عمق تاریکی منتظر نور 🌑 💫 !!

کص ننه هیترا😂👌🏻👉🏻

کص ننه هرچی پسره 😌🤣 فقط رفیق

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط