{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

💀💔

💀💔
دیدگاه ها (۱۳)

این اینجا چیکار می‌کنه:/

شما هم همش قولنج دست و پاتون رو میشکونید؟🤭

میدونستید من قبلا تو تستچی بودم؟...چهار سال پیش....🦖

بعضی وقتا گریه کردن بیشتر حس خوبی داره به آدم احساس تخلیه شد...

دوتا ویدیو درخصوص #جام‌زهر ارسال میکنم ذهنتون بهم بریزه که ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط