{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گروه اکسو

گروه اکسو
چانیول: شیووو شیووو من و بکی برات شعر سرودیم
شومین: چی شعر ؟؟
بکهیون:اره
چن:شیو دوباره این دو تا اورانگوتان جنگل امازونی میخوتن اذیتت کنن
شیو:نه.. بگید ببینم!
بکهیون':هخخ باش چانی تو میگی یا من ؟؟
چانیول:تو بگو ❤️
بکهیون: اهم اوهوم...
لالالالالااااا
شیو 1
شیو2
شیو3
شیو دنده ب دنده
شیو چرا نمیخنده
شسو بشقاب پرنده
شیو دست تو دماغه
شیو خیلی الاغه
شیو گوش مخملیه
شیو انتر برقیه
چن: شعرای چرت و پرت. اه اه
شیومین:
دیدگاه ها (۶)

:)

لطفا این دوستمونو لایک دنبال کنید جبران میکنم. مرسیhttp://w...

#SNSD

http://voteformost.com/most-beautiful-korean-singers-2015-po...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط