{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وقتی هم می برن باز زیرن 😂

وقتی هم می برن باز زیرن 😂
دیدگاه ها (۱)

‏دور افتخار بزنید‏سجده شکر کنید‏اصلا ستاره سوم رو هم بزنید‏آ...

پنالتی پرسپولیس سوخت !!!!

آفرین به ایسکانیوز که شجاعانه چند روز قبل افشاگری کرد

سلااممم صبحتون بخیرپرسپولیسا...ان شاءالله امروزمابرنده دربی ...

وقتی آرمی های ایرانی برن کره جنوبی😅🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط