{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نیو ادیت

نیو ادیت
چه خوشگل شدا ◍ᴗ<
دیدگاه ها (۸)

یه چیزی بگو نشونت بدم چند درصد خجالت میکشم

خب دارم رو یه ویدیو با اوسی آکیرا درست میکنم و اینم شید منهخ...

بیس

بیس

ابزار ادیت (◍•ᴗ•◍)

ادیت زدمممم( ⭑•̀ᴗ•́ )✧#edit#alanbecker

یه سال شدا🫠

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط