{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

@takbet

@takbet

خدایا
آغازی که تو
صاحبش نباشی
چه امیدیست ، به پایانش ؟
پس به نام تو
آغاز می کنم روزم را

سلام
صبحتون شاد و پر امید
امروزتون پر از خبرهای خوب خوب
دیدگاه ها (۷)

به به 😍 🍓

هوای صبح پاییزی ،فقط یک چیز می خواهدنـگـاه و دست گرمی که بما...

سلاام دوستان صبحتون بخیر🩷صبحتون پر از خبرهای خوش 💚صبحتون پرا...

عاشقانه های شبنم

عاشقانه های شبنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط