{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از بی عدالتی ها خسته شدم ....

از بی عدالتی ها خسته شدم ....
دیدگاه ها (۰)

و من امروز برایت مطلب جدیدی نوشتم ....

السلام علیک یا "ساقی عطشان کربلا "

خسته شدم ؛

مگه چقدر عاشق عدالتی؟ هاااان؟!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط