{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شاید غما بزرگ نیستن، دل ما کوچیکه

شاید غما بزرگ نیستن، دل ما کوچیکه
دیدگاه ها (۰)

داستانی رو زندگی کن که‌ دوست داری در موردش بخونی

ای وای بر این صبرِ بی صدای ما

باید به خدا پیله کرد، چون فقط با او میتوان پروانه شد

چرا باید بسوزی و بسازی؟ مگه عمرو چندبار به آدم میدن

هانیل و نازنین

اینا برات آشنا نیستن؟🤣🤣یه کم تلاش کن شاید یادت اومد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط