بسم الله الرحمن الرحيم
بسم الله الرحمن الرحيم
پاسخ قسمت اول :
اذهان عمومی ما را عادت میدهند تا نام هر آن چه از غرب میآید و دیکته میشود را علم بگذارند و هر رفتار منحط آنها را تطهیر شده و مطابق آخرین دستآوردهای علمی فرض کنند.
لباس راحت با لباس نیمه عریان متفاوت است، اما کجا علم روانشناسی، با چارچوبهای علمی، به اثبات رسانده است که مادران مقابل فرزندان لباس راحت و نیمه عریان بپوشند و اگر چنین کنند، سبب عادی سازی میشود تا چنان چه در متن سؤال آمده بود، پسران آنها در مجالس یا با دیدن افراد، عکسها و فیلمها، ندید بدید نگردند؟! این فرضیه یا بهتر بگوییم: ظنّ و گمان در کجای عالم و عرصه علم ثابت شده است؟! مگر هر سخنی را که یک خارجی به ویژه غربی بگوید و یا هر چه به وهم و خیالش بیاید، عین علم است؟! حتی عرصه تجربه اخلاقی، رفتاری، تربیتی و در غرب نیز چنین نتیجهای را اثبات علمی نکرده است.
دقت نمایید که اولاً شهوت جنسی به هیچ وجهی از بین نمیرود، مگر آن که فرد مبتلا به بیماری و یا کهولت سن شده باشد. ثانیاً تحریک شهوت جنسی که غالباً از طریق نگاه صورت میپذیرد نیز به هیچ وجهی با زیاد دیدن از بین نمیرود و حتی کاهش نیز نمییابد؛ لذا عادی سازی با گسترش بدننمایی در خانه یا بیرون از خانه، یک دروغچ هدفمند است.
اگر قرار بود کثرت و استمرار دیدن بدن عریان و یا نیمه عریان زنان، سبب عادی سازی در نگاه و کاهش میل و حرص و تحریک شهوت گردد، امروزه در جهان غرب و شرق، هیچ مردی، میلی به زن نداشت و با دیدن یک صورت زیبا، یک هیکل مناسب و یا اعضای جذاب بدن، تحریک نمیشد و بالتبع همه مقطوع النسل نیز میشدند.
بر اساس گزارش مؤسسات مطالعاتی آلمان، نزدیک به یک سوم مردان و زنان متأهل، نسبت به یک دیگر خائن هستند و جالب آن که نیمی از این مردان، علت خیانت خود را جاذبه سکسی طرف مقابل بیان کردهاند. یعنی آن چه در خانه و خیابان و محل کار و ... دیدهاند، به هیچ وجه سبب عادیسازی آنها نشده است.
گزارشات و آمارهای مؤسسات ومراکز مطالعاتی و پلیسی ممالکی که در آنها پوشش تعریف و حد و مرزی ندارد، حاکی از آن است که نه تنها بدن نمایی سبب عادیسازی نشده، بلکه موجب گسترش فساد نیز شده است و تأسف آورتر آن که وقتی گزارش تجاوز به دختران حتی کودکان را ارائه میدهند، همیشه بیش از 30 درصد توسط اعضای خانواده بوده است. و تازه این تجاوز است، اگر بحث به آمار اولین رابطه جنسی برسد، درصد اعضای خانواده به مراتب بیشتر است.(ادامه دارد...)
پاسخ قسمت اول :
اذهان عمومی ما را عادت میدهند تا نام هر آن چه از غرب میآید و دیکته میشود را علم بگذارند و هر رفتار منحط آنها را تطهیر شده و مطابق آخرین دستآوردهای علمی فرض کنند.
لباس راحت با لباس نیمه عریان متفاوت است، اما کجا علم روانشناسی، با چارچوبهای علمی، به اثبات رسانده است که مادران مقابل فرزندان لباس راحت و نیمه عریان بپوشند و اگر چنین کنند، سبب عادی سازی میشود تا چنان چه در متن سؤال آمده بود، پسران آنها در مجالس یا با دیدن افراد، عکسها و فیلمها، ندید بدید نگردند؟! این فرضیه یا بهتر بگوییم: ظنّ و گمان در کجای عالم و عرصه علم ثابت شده است؟! مگر هر سخنی را که یک خارجی به ویژه غربی بگوید و یا هر چه به وهم و خیالش بیاید، عین علم است؟! حتی عرصه تجربه اخلاقی، رفتاری، تربیتی و در غرب نیز چنین نتیجهای را اثبات علمی نکرده است.
دقت نمایید که اولاً شهوت جنسی به هیچ وجهی از بین نمیرود، مگر آن که فرد مبتلا به بیماری و یا کهولت سن شده باشد. ثانیاً تحریک شهوت جنسی که غالباً از طریق نگاه صورت میپذیرد نیز به هیچ وجهی با زیاد دیدن از بین نمیرود و حتی کاهش نیز نمییابد؛ لذا عادی سازی با گسترش بدننمایی در خانه یا بیرون از خانه، یک دروغچ هدفمند است.
اگر قرار بود کثرت و استمرار دیدن بدن عریان و یا نیمه عریان زنان، سبب عادی سازی در نگاه و کاهش میل و حرص و تحریک شهوت گردد، امروزه در جهان غرب و شرق، هیچ مردی، میلی به زن نداشت و با دیدن یک صورت زیبا، یک هیکل مناسب و یا اعضای جذاب بدن، تحریک نمیشد و بالتبع همه مقطوع النسل نیز میشدند.
بر اساس گزارش مؤسسات مطالعاتی آلمان، نزدیک به یک سوم مردان و زنان متأهل، نسبت به یک دیگر خائن هستند و جالب آن که نیمی از این مردان، علت خیانت خود را جاذبه سکسی طرف مقابل بیان کردهاند. یعنی آن چه در خانه و خیابان و محل کار و ... دیدهاند، به هیچ وجه سبب عادیسازی آنها نشده است.
گزارشات و آمارهای مؤسسات ومراکز مطالعاتی و پلیسی ممالکی که در آنها پوشش تعریف و حد و مرزی ندارد، حاکی از آن است که نه تنها بدن نمایی سبب عادیسازی نشده، بلکه موجب گسترش فساد نیز شده است و تأسف آورتر آن که وقتی گزارش تجاوز به دختران حتی کودکان را ارائه میدهند، همیشه بیش از 30 درصد توسط اعضای خانواده بوده است. و تازه این تجاوز است، اگر بحث به آمار اولین رابطه جنسی برسد، درصد اعضای خانواده به مراتب بیشتر است.(ادامه دارد...)
۱.۶k
۱۵ آذر ۱۴۰۳
دیدگاه ها
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.