{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

J'aime marcher sous la pluie, car personne ne peut voir m

J'aime marcher sous la pluie, car personne ne peut voir mes larmes.
"Charlie Chaplin"
دیدگاه ها (۲)

احیاء یعنی دست بگذارم بر سینه هزار و یکهزارو دوهزارو چندبار ...

دوستت دارم یعنیسر بچرخان به سمتی که شانه‌ام می‌لرزدبا انگشتت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط