{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میدونم کسی نمیگه ولی از بیکاریه دیگه خخخ

میدونم کسی نمیگه ولی از بیکاریه دیگه خخخ
دیدگاه ها (۸۶)

زشتا کامنت بزارن همو پیدا کنیم خخخخ

خخخخ بیارین

میخوای من بی تفاوتشم نپرسم تا کجا میری میگی حس بدی داری به ا...

30خرداد تولد یاس رو به خودش و‌همه ی طرفداراش تبریک میگم

.

من که میدونم اینجا ذهن اعضا به کجا رفت ولی وانمود می کنم نمی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط