{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلامممممم خوبینننن ¡¡¡

سلامممممم خوبینننن ¡¡¡
وای دلم براتون تنگ شده
دعاگوی همتون بودم و هستم دوستان
خداروشکر امروز بعد از جنگ جهانی دوم من تونستم ضریح رو از نزدیک زیارت کنم خخخخ الانم بدنم کوفتس میفهمیییین کوفته هههه
دیدگاه ها (۳۸)

سلامممممم ...یه هفته نبودم زجر کشیدیناااا اهم اهم شرمنده میگ...

والا همش یا خخخخخخخیا ههههههههیا لایک کن تا بلاک نشدی @-@

..

..

شمشیر بر تاریکی پارت 8

سلام عشقام عیدتون مبارک خیلی دلم براتون تنگ شده بود و خواستم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط