رو صحنه هم به هم رحم نمیکنن😂😂😂😂
رو صحنه هم به هم رحم نمیکنن😂😂😂😂
آپدیت تیک تاک اسکیز✨🎀
- آپدیت تیکتاک اسکیز با چالش Run It ❤️🎀
- فلیکس پس از اتمام برنامههای شخصیاش، به سلامت به کره برگشت🐣
+ چانگبین که برای فتوشوت برند Autry به ونیز ایتالیا رفته بود، به سلامت به سئول برگشت.🧡
- جیسونگ بعد از شرکت در فشنشوی برند Tod's در ایتالیا، به سلامت به کره جنوبی برگشت🐿
__آپدیت تیکتاک Cosmopolitan با استری کیدز
🐺: سلام کازمو!
هشت عضو استری کیدز حاضرند!
🐿: چطورید؟
کدوم آهنگ رو بیشتر از همه دوست دارید اجرا کنید؟
🐰: MIROH!
🐷🐰: MIROH!
🐷🐰: MIROH! MIROH!
🐺: جینکس
رویاییترین هدلاینر یا لاینآپ فستیوال برای شما چیه؟
🐰🐷: اگه استری کیدز اجرا نداشت، دوست داشتم کندریک لامار رو ببینم.
🐰: جیوایپی!
🐿: آریانا گرانده.
🥟: انمیکس.
🐣: من میگم ایمجین دراگونز.
🦊: بنگ چان از استری کیدز.
🐺: من؟!
🥟: سولوی بنگ چان!
🐺: خب معلومه که استری کیدز انتخاب اولمه، ولی اگه بخوام یکی دیگه بگم، د ویکند.
🐥: میدونستم!
فنها موقع اجرا کدوم قسمت آهنگ رو بلندتر از همه میخونن؟
🦊: تاپلاین!
🎶 'Cause we don't give a... 🎶
عادت همیشگی قبل و بعد از اجرا چیه؟
🐣: گرم کردن و کشش.
🐺: آره.
🐣: آب زیاد خوردن و حداقل یه موز خوردن.
🐺: بعد از اجرا چی؟
🐣: بعد از اجرا همآب زیاد خوردن.کشش و موز خوردن!
🐰🐷: آره!
🐺: کاملاً منطقیه!
🐣: آره، سالم بمونید!
بزرگترین تفاوت بین اجرا در آمریکا و کره چیه؟
🐺: «فکر کنم بزرگترین تفاوت، تفاوت زبانه. اما غیر از اون، حالوهوای هر کشور هم فرق میکنه؛ از فضای اطراف گرفته تا انرژی جمعیت، برای همین هر اجرا حس خاص خودش رو داره.
آپدیت اینستاگرام اسکیز با پشت صحنه ی از موزیک ویدیو"RUN IT"
#اصکی_ممنوع❌
#استری_کیدز#تیک_تاک#استی#کیپاپ#هان#لینو#ای_ان#سونگمین#هیونجین#فلیکس#چانگبین#کریس#ینا#بنگ_چان#سنجاب#جوجه#مکنه#ددی#هیون#لیکسی#پاپی#چان#انیمه#ویسگون
آپدیت تیک تاک اسکیز✨🎀
- آپدیت تیکتاک اسکیز با چالش Run It ❤️🎀
- فلیکس پس از اتمام برنامههای شخصیاش، به سلامت به کره برگشت🐣
+ چانگبین که برای فتوشوت برند Autry به ونیز ایتالیا رفته بود، به سلامت به سئول برگشت.🧡
- جیسونگ بعد از شرکت در فشنشوی برند Tod's در ایتالیا، به سلامت به کره جنوبی برگشت🐿
__آپدیت تیکتاک Cosmopolitan با استری کیدز
🐺: سلام کازمو!
هشت عضو استری کیدز حاضرند!
🐿: چطورید؟
کدوم آهنگ رو بیشتر از همه دوست دارید اجرا کنید؟
🐰: MIROH!
🐷🐰: MIROH!
🐷🐰: MIROH! MIROH!
🐺: جینکس
رویاییترین هدلاینر یا لاینآپ فستیوال برای شما چیه؟
🐰🐷: اگه استری کیدز اجرا نداشت، دوست داشتم کندریک لامار رو ببینم.
🐰: جیوایپی!
🐿: آریانا گرانده.
🥟: انمیکس.
🐣: من میگم ایمجین دراگونز.
🦊: بنگ چان از استری کیدز.
🐺: من؟!
🥟: سولوی بنگ چان!
🐺: خب معلومه که استری کیدز انتخاب اولمه، ولی اگه بخوام یکی دیگه بگم، د ویکند.
🐥: میدونستم!
فنها موقع اجرا کدوم قسمت آهنگ رو بلندتر از همه میخونن؟
🦊: تاپلاین!
🎶 'Cause we don't give a... 🎶
عادت همیشگی قبل و بعد از اجرا چیه؟
🐣: گرم کردن و کشش.
🐺: آره.
🐣: آب زیاد خوردن و حداقل یه موز خوردن.
🐺: بعد از اجرا چی؟
🐣: بعد از اجرا همآب زیاد خوردن.کشش و موز خوردن!
🐰🐷: آره!
🐺: کاملاً منطقیه!
🐣: آره، سالم بمونید!
بزرگترین تفاوت بین اجرا در آمریکا و کره چیه؟
🐺: «فکر کنم بزرگترین تفاوت، تفاوت زبانه. اما غیر از اون، حالوهوای هر کشور هم فرق میکنه؛ از فضای اطراف گرفته تا انرژی جمعیت، برای همین هر اجرا حس خاص خودش رو داره.
آپدیت اینستاگرام اسکیز با پشت صحنه ی از موزیک ویدیو"RUN IT"
#اصکی_ممنوع❌
#استری_کیدز#تیک_تاک#استی#کیپاپ#هان#لینو#ای_ان#سونگمین#هیونجین#فلیکس#چانگبین#کریس#ینا#بنگ_چان#سنجاب#جوجه#مکنه#ددی#هیون#لیکسی#پاپی#چان#انیمه#ویسگون
- ۱.۰k
- ۰۴ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط