{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بعدا میگم براتون خخخخ

بعدا میگم براتون خخخخ
دیدگاه ها (۷)

خخخخ والا

اهممم^____-

سلام عازیزان بیانی تان باش سلام دوستان صبح تون بخیرررررررر ...

خخخخ

درخواستی(بعدا براتون چندتا دیگه هم می‌زارم)

اره عزیزم بعدا بهت میگم😅

رول ششمم نزوکوبقیه رو بعدا میگم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط