{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

انرژی ارزشمنده.

انرژی ارزشمنده.
جایی صرفش کن که ارزش داره.
دیدگاه ها (۱)

هرموقع خودتو توی داستان اشتباهی دیدی. ترکش کن.

گاهی لبهای خندان :)بیشتر از چشم های گریان درد می کشند...!

لایک کن چون ارزش داره.

مانستر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط