{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو که باشی بس است

تو که باشی بس است
مگر من جز نفس چه میخواهم..
دیدگاه ها (۷)

یه یووه رو بلد نیسین ببرین با اینا همه ستاره خدایی!!!بیاین ف...

چه خوشگل شدی امشب...

ما رسیدیم برلین شما کجایین؟

اینم جام چهارم ما فعلاااااااا

نیکی کریمی نویسنده

♡‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تو ڪه ڪنارم باش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط