{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

                 

                                            
🐱: بچها من اینجام تا سلام کنم.
🐱:زیرنویس‌ها فوراً ظاهر میشن، این خیلی جالبه!
🐱: ممنون که به زبان‌های مختلف به من تبریک گفتین.
                      
💜: لاغر شدی؟
🐱 : آره، خیلی وزن کم کردم. الان 59 کیلو ام
🐱: اوه، الان خیلیا دارن ماه رمضانو جشن می‌گیرن
🐱: رمضان... میگن که روزه می‌گیرن
🐱: ولی توی ماه رمضان، بعد از غروب خورشید غذا میخورن ، درسته؟ درست میگم؟
🐱:منم معمولا اولین وعده غذاییمو بعد از غروب می‌خورم... پس شرایطمون مشابه همه ،هه هه                      
💜 :یونگی روز تولدت با من یکیه!
🐱: آدمای زیادی هستن که روز تولدشون با من مشترکه
💜: لایو قراره طولانی باشه؟
🐱: باید برم برای تمرین برای همین نمی‌تونم زیاد بمونم. در ضمن شوی کامبکمونم هست.. چیزای زیادی هست که باید آمادشون کنیم کلی کار دارم                      
🐱: همگی، بخاطر تموم تبریکات تولدم ازتون ممنونم
🐱: استفای کمپانی این کیک برام حاضر کردن ممنونم! تصور می‌کنم همه‌تون کنارمید وقتی این شمعو فوت میکنم در حال حاضر داریم همزمان هم برای کامبک شو آماده میشیم و هم کنسرت، باورش برام سخته به نظرم می‌تونید نسبت به شوی کامبک و کنسرت انتظارات بالایی داشته باشید داریم برای کنسرت آماده می‌شیم و خیلی سرمون شلوغه! منم مدام دارم لاغر میشم و همه لباس‌هام برام خیلی گشاد شدن.این خودش یه مشکله.چشمام ضعیف‌تر شده، برای همین نمی‌تونم کامنت‌ها رو اونجا ببینم و باید اینجا نگاه کنم
🐱:تولدها دیگه مثل قبل هیجان انگیز نیستن، قبلا کارکنان تولدم رو تبریک گفتن و برای آدمی مثل من، این کار خیلی هم آسون نبود
دیدگاه ها (۱)

                    ...

                    ...

درود بچه‌ها ترجمه مصاحبه اعضا رو دارم ولی چون حجمش زیاده پست...

                    ...

🐿سخنان پایانی هوبی در کنسرت روز سوم مکزیک«این آخرین شب ما در...

تهیونگ داخل ویروس آنلاین بوده جواب بعضی از آرمی ها رو دادهاس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط