{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من خودم رو تهیونگ کراش دارم شما رو کی کراش دارین

من خودم رو تهیونگ کراش دارم شما رو کی کراش دارین
دیدگاه ها (۳۱)

قربونش برم من

اومایگادددد

تهکوکی ❤💜💙😍😍🥰🥰

۲ تا لیست از فیلم های کره ای که باید ببنم البته بعضی هاشونو ...

توی BTS کی رو بیشتر از همه دوست دارین؟ خودم که تهیونگ

رو کدوم عضو از بی تی اس کراش دارین؟

ترش دوست دارین یا شیرینخودم که ترش رو خیلی خیلی دوست دارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط