باتوام ابر سفید و باران زا.....
باتوام ابر سفید و باران زا.....
برحذر باش و این چنین بر دشت من اندوه مبار !!حتی یک قطره از نزاع و اشک و هراغیار !!!
که ابرهای سیاه چوبرخیزد , رعد دارد و برق بسیار ؛
تگرگ وبرف دارد بر خوف پهنای آن دشت و دیار ؛
نگه دارحرمت فصل بهارونسیمش پاس دار
کان باد پاییزی گربرخ دمد؛سوزداردتلخ بسیار
گذشتم , هرچی شیرین هرچه تلخ ..
گذشتم , تا خاطری شیرین برد هرچه یار
باغبان باش و قدر گل بدان سیلی مزن
قدر زر زرگرشناسد،گوهرشب تاب یار
/ سعید
برحذر باش و این چنین بر دشت من اندوه مبار !!حتی یک قطره از نزاع و اشک و هراغیار !!!
که ابرهای سیاه چوبرخیزد , رعد دارد و برق بسیار ؛
تگرگ وبرف دارد بر خوف پهنای آن دشت و دیار ؛
نگه دارحرمت فصل بهارونسیمش پاس دار
کان باد پاییزی گربرخ دمد؛سوزداردتلخ بسیار
گذشتم , هرچی شیرین هرچه تلخ ..
گذشتم , تا خاطری شیرین برد هرچه یار
باغبان باش و قدر گل بدان سیلی مزن
قدر زر زرگرشناسد،گوهرشب تاب یار
/ سعید
- ۵۳۱
- ۲۳ اسفند ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط