ﺳﺎﻝ 92 ﻫﻢ ﺗﻤﻮﻡ ﺷﺪ .
ﺳﺎﻝ 92 ﻫﻢ ﺗﻤﻮﻡ ﺷﺪ .
ﭼﻘﺪﺭ ﺗﻮﯼ ﻣﺠﺎﺯﯼ ﻫﻤﺪﯾﮕﺮﻭ ﺩﻟﺪﺍﺭﯼ ﺩﺍﺩﯾﻢ
ﭼﻘﺪﺭ 18+ ﺳﺮﮐﺎﺭﯼ ﺧﻮﻧﺪﯾﻢ , ﭼﻘﺪ ﺗﺴﺒﯿﺢ
ﮔﻢ ﺷﺪ !
ﭼﻘﺪﺭ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﻫﻤﺪﯾﮕﻪ ﭘﯿﮏ ﺯﺩﯾﻢ
ﭼﻘﺪﺭ ﭘﺴﺮﺍ ﺳﺎﭘﻮﺭﺗﻮ ﮐﯿﻠﯿﭙﺲ ﺩﺧﺘﺮﺍﺭﻭ
ﻣﺴﺨﺮﻩ ﮐﺮﺩﻥ
ﭼﻘﺪﺭ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺍﺑﺮﻭ ﻫﺎ ﻭ ﻣﺎﺭﮎ ﺷﺮﺕ ﭘﺴﺮﺍﺭﻭ
ﻣﺴﺨﺮﻩ ﮐﺮﺩﻥ
ﭼﻘﺪﺭ ﭘﺴﺖ ﻫﺎﯼ ﻫﻤﻮ ﺑﺪﻭﻥ ﺍﺟﺎﺯﻩ ﮐﭙﯽ
ﮐﺮﺩﯾﻢ
ﭼﻘﺪﺭ ﻟﯿﻨﮏ ﮔﺬﺍﺷﺘﯿﻤﻮ ﮐﺴﯽ ﺍﺩﺩ ﻧﮑﺮﺩ
ﭼﻘﺪﺭ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺧﻨﺪﯾﺪﯾﻢ , ﭼﻘﺪﺭ ﺑﺎ ﻫﻢ ﮔﺮﯾﻪ
ﮐﺮﺩﯾﻢ
ﭼﻘﺪﺭ ﺑﻬﻤﻮﻥ ﮔﻔﺘﻦ ﻋﻘﺪﻩ ﺍﯼ ﭼﻘﺪﺭ ﻻﯼ
ﺟﻤﯿﻌﺖ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﻮﺩﯾﻢ!
ﭼﻘﺪﺭ ﺗﻮ ﻣﻬﻤﻮﻧﯽ ﭘﺴﺘﺎﯼ ﺑﭽﻪ ﻫﺎﺭﻭ ﻻﯾﮏ
ﮐﺮﺩﯾﻢ
ﭼﻘﺪﺭ ﺑﻬﻤﻮﻥ ﮔﻔﺘﻦ ﻫﻮﯾﺞ ﻓﺮﻧﺪ
ﻭ ﭼﻘﺪﺭ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﭼﻘﺪﺭ ﻫﺎ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ !
ﺭﺍﺳﺘﯽ ﻣﯿﺪﻭﻧﯿﺪ ) ﭼﻘﺪﺭ ( ﺩﻭﺳﺘﻮﻥ ﺩﺍﺭﻡ
ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﯼ
ﻣﺠﺎﺯﯼ؟؟؟
ﻋﺎﺷﻖ ﻫﻤﺘﻮﻧﻢ
ﭼﻘﺪﺭ ﺗﻮﯼ ﻣﺠﺎﺯﯼ ﻫﻤﺪﯾﮕﺮﻭ ﺩﻟﺪﺍﺭﯼ ﺩﺍﺩﯾﻢ
ﭼﻘﺪﺭ 18+ ﺳﺮﮐﺎﺭﯼ ﺧﻮﻧﺪﯾﻢ , ﭼﻘﺪ ﺗﺴﺒﯿﺢ
ﮔﻢ ﺷﺪ !
ﭼﻘﺪﺭ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﻫﻤﺪﯾﮕﻪ ﭘﯿﮏ ﺯﺩﯾﻢ
ﭼﻘﺪﺭ ﭘﺴﺮﺍ ﺳﺎﭘﻮﺭﺗﻮ ﮐﯿﻠﯿﭙﺲ ﺩﺧﺘﺮﺍﺭﻭ
ﻣﺴﺨﺮﻩ ﮐﺮﺩﻥ
ﭼﻘﺪﺭ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺍﺑﺮﻭ ﻫﺎ ﻭ ﻣﺎﺭﮎ ﺷﺮﺕ ﭘﺴﺮﺍﺭﻭ
ﻣﺴﺨﺮﻩ ﮐﺮﺩﻥ
ﭼﻘﺪﺭ ﭘﺴﺖ ﻫﺎﯼ ﻫﻤﻮ ﺑﺪﻭﻥ ﺍﺟﺎﺯﻩ ﮐﭙﯽ
ﮐﺮﺩﯾﻢ
ﭼﻘﺪﺭ ﻟﯿﻨﮏ ﮔﺬﺍﺷﺘﯿﻤﻮ ﮐﺴﯽ ﺍﺩﺩ ﻧﮑﺮﺩ
ﭼﻘﺪﺭ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺧﻨﺪﯾﺪﯾﻢ , ﭼﻘﺪﺭ ﺑﺎ ﻫﻢ ﮔﺮﯾﻪ
ﮐﺮﺩﯾﻢ
ﭼﻘﺪﺭ ﺑﻬﻤﻮﻥ ﮔﻔﺘﻦ ﻋﻘﺪﻩ ﺍﯼ ﭼﻘﺪﺭ ﻻﯼ
ﺟﻤﯿﻌﺖ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﻮﺩﯾﻢ!
ﭼﻘﺪﺭ ﺗﻮ ﻣﻬﻤﻮﻧﯽ ﭘﺴﺘﺎﯼ ﺑﭽﻪ ﻫﺎﺭﻭ ﻻﯾﮏ
ﮐﺮﺩﯾﻢ
ﭼﻘﺪﺭ ﺑﻬﻤﻮﻥ ﮔﻔﺘﻦ ﻫﻮﯾﺞ ﻓﺮﻧﺪ
ﻭ ﭼﻘﺪﺭ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﭼﻘﺪﺭ ﻫﺎ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ !
ﺭﺍﺳﺘﯽ ﻣﯿﺪﻭﻧﯿﺪ ) ﭼﻘﺪﺭ ( ﺩﻭﺳﺘﻮﻥ ﺩﺍﺭﻡ
ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﯼ
ﻣﺠﺎﺯﯼ؟؟؟
ﻋﺎﺷﻖ ﻫﻤﺘﻮﻧﻢ
- ۴۹۰
- ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
دیدگاه ها (۱۰۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط