چه عجب که در دل من
چه عجب که در دل من
گل و یاسمن بخندد
که سمن بری لطیفی
چو تو در برم نیامد...
مولانا
گل و یاسمن بخندد
که سمن بری لطیفی
چو تو در برم نیامد...
مولانا
- ۲.۳k
- ۰۸ تیر ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط