{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مهر از همه بریدم تا مهربان بمانی 

مهر از همه بریدم تا مهربان بمانی 
نامهربان تو رفتی با دیگران بمانی

خوشتر زمن به رویت کس نغمه ای نخواند 
حیفست از تو ای گل بی نغمه خوان بمانی

با رمز دیدگانت کو آشناتر از من؟ 
ترسم خدا نکرده بی همزبان بمانی

ای رفته از سر قهر از راه صلح بازآ 
خواهم همان که بودی باری همان بمانی

گر مهربان نبودم می گفتمت به نفرین 
چون من اسیر یاری نا مهربان بمانی

دور از هما خدایا با بوم هم نوایم 
ای شاهباز ایام بی آشیان بمانی

ای دل مباد کاین عمربی عشق او سرآری
ای شمع تا سحرگاه آتش به جان بمانی
دیدگاه ها (۲)

نیست هر آن دل که دلارام نداردبی روی دلارام.دل آرام نداردهر ک...

هر که دلارام دید از دلش آرام رفتچشم ندارد خلاص هر که در این ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط