{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من اگه تو نباشی

من اگه تو نباشی
دیگه چجوری واسه گنده ها بکنم قاطی؟!
دیدگاه ها (۱)

دوست داریم توییت بزنیم از لحاظ روحی نیاز دارم پرسپولیس با بر...

گوگل هم خسته شد 😒

وقتی تو نیستی قلبمو واسه کی تکرار بکنم?¿?¿

مهدی احمدوند خیلی دوست دارم یه روز

اگه تو اون ور باشی حاضرم هرکاری بکنم.......

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط