{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سرد که باشی دلسرد میشوی از ادمها حتی از خودت سرد که باشی

سرد که باشی دلسرد میشوی از ادمها حتی از خودت سرد که باشی کلافه میشوی
از تمام این درد های سرد...
دیدگاه ها (۸)

#خوشمزه_تایم🍫 😄

...):

...

:)....¡

عشق تو حتی نرسیدنشم قشنگه،پر از رویاست...چه باشی و چه نباشی ...

گاد ادیتور شو

«تو این دنیای گیج، هنوز می‌شه خودت باشی و قشنگ بمونی.»

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط