کاش میشد
کاش میشد
از بوها
از صداها
از جایِ خالی آدمها
برای روزهای دلتنگی
عکس گرفت ...
╔ 💗 ══ 🍃ೋ•══╗
#عاشقانه #خاص #ستایش_قلب_سربی #لایک_فالو_کامنت_یادتون_نره #لایک_بازنشر_یادت_نره #ویسگون
از بوها
از صداها
از جایِ خالی آدمها
برای روزهای دلتنگی
عکس گرفت ...
╔ 💗 ══ 🍃ೋ•══╗
#عاشقانه #خاص #ستایش_قلب_سربی #لایک_فالو_کامنت_یادتون_نره #لایک_بازنشر_یادت_نره #ویسگون
- ۴۵.۰k
- ۰۵ خرداد ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط