{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تایپتون؟

تایپتون؟
دیدگاه ها (۱۰)

حاجی من ازین گوها بخورم مامانم برج میلادو میکنه تو همانجا😂

تایپتون چیه ؟

تایپتون کدومه من ENTP هستم

تایپتون رو تو کامنتا بگید .من خودم intp ام ( تایپ خودمه نه س...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط