{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جمعه بیشتر از هر روز دیگر نگرانت میشوم,میترسم دلت بگیرد و

جمعه بیشتر از هر روز دیگر نگرانت میشوم,میترسم دلت بگیرد وکسی رو نداشته باشی تا غصه هایت رو به جان بخرد,میترسم دلت بگیرد ,غمهایت تازه شوند.
دیدگاه ها (۱)

بر قاب خیس پنجره مانده نگاه منامشب چقدر جای تو خالی ست...

❤❤❤❤❤❤❤

❤❤❤❤

مسابقه فلوکس قورباغه ای در آلمان.

عاشقانه های شبنم تقدیم زندگیم

شــاد باشی يا غصه بخوریراضی باشی از زندگيت يا نهلحظه ها ميگذ...

ریل ترین اسا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط