{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

khhhhhh

khhhhhh
in #MNM :)
دیدگاه ها (۴)

#هیس‍...سکوت‍ قشنگه‍ :/اونم‍ وقتی‍ که‍ حرفی‍ ندآری‍ :)

ببیـن اشتبـاه‍ کردے منـ واستـ میمـردم‍ :(#

#سیگآری‍ که‍ دستمه‍ ..تصویری‍ عَ #دردمه‍ :)

خیلی‍ وخته‍ بیخیآلم‍ :)

In love. A girl in love. In love with the moon in the sky.В...

we fall in love in october...

In real life VS In drama

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط