{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خواستم خاطر نشان کنم ،

خواستم خاطر نشان کنم ،
که تو در خاطری هنوز...! 💔:))
دیدگاه ها (۰)

منم اعتراض دارم....!

زمان زمان ِ علیــ....! ✋🏻💚:))

به به...!هیئت با جاشنی برف شادیــ....! ✨❤:))

دیروز روز پسر بود روز چنین پسرهایی بود :)روز اون پسرهایی که ...

خواستم یاداوری کنم، دخترا تو هر شرایطی عاشق گل گرفتنن💘

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط