{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این آخرین سنگر بود 💔

این آخرین سنگر بود 💔
#اعتراضات_سراسری #حال_بد #مردم #ازادی
دیدگاه ها (۰)

چشممو می‌بندم و میرم به گذشتم ♥️🫠 . .#پرسپولیس

❤️‍🩹🥲#تاسیان #وفاداری

بهمنپرسپـولیستزریقکنید❤️‍🩹=)!#پرسپولیس #دلخوشی

بهتره تا ی مدت پروفایل این باشه گممون نکنید بچه ها ❤️‍🩹#اعتر...

💔🚬#حال_بد #دپ #رپ

امیدوارم عمو :)

درد دارد که هرچه بنویسی‏نتوانی شرحِ غم بدهی‏#شعر#حال_بد #کلی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط