ترامپ تهدید کرده اگ ایران چنین کند ، مذاکره کنندگانشو گرو
ترامپ تهدید کرده اگ ایران چنین کند ، مذاکره کنندگانشو گروگان میگیرم
ترامپ قمار باز
کشور ما شخص محوری نیست
اینارو گروگان ک هیچی ، آتیششونم بزنی ، خللی تو کار ما ب وجود نمیاد
باز یه نفر دیگ جایگزینشون میکنیم
فوری/ نامه هشدار آمیز ۳۵ تن از فقهای مجلس خبرگان به تیم مذاکره کننده:
عبور از خطوط قرمز رهبری نهتنها غیرقابلقبول، بلکه «حرام» است و با واکنش مردم روبهرو خواهد شد.
در این بیانیه تأکید شده که مذاکرات نباید محرمانه باشد، کشور همچنان در وضعیت رویارویی با دشمن قرار دارد و عقبنشینی از حقوق هستهای، غرامت و هرمز پذیرفتنی نیست.
خوشچشم، کارشناس صداوسیما:
آمریکا خودش تاسیسات ایران را نابود کرده است و حالا میگوید در بازسازی آنها سرمایهگذاری میکند تا در سود این صنایع شریک شود
🔹به جای خسارت دادن میخواهند ایران را استعمار کنند و ۵۰ درصد سود صنایع ایران را کسب کنند
🔴 #توجه | توئیت نخست وزیر رژیم صهیونیستی دقایقی پیش در صفحه ایکس:
❌کسی که برای کشتن تو میآید، پیشدستی کن و او را بکش‼️
⭕️ بیانیه نمایندگان خطاب به مردم و هیأت رئیسه مجلس: ۷ تیر ماه به مجلس مراجعه میکنیم، اگر مجلس باز نشده باشد همانجا با مردم جلسه میگیریم
ملت مبعوثشده پرشور، باوفا و باشرف ایران اسلامی!
به روح پرفتوح قائد شهید امت و شهدای عزیز جنگ رمضان درود میفرستیم و در برابر عظمت شما ملت مبعوث شده به درگاه خداوند سبحان سجده شکر به جا آورده و از خداوند متعال توفیق عزاداری در ایام عزای سید و سالار شهیدان را خواستاریم.
حدود چهار ماه است که شما در خیابان اقامه حق میکنید و مجلس شورای اسلامی به دلایلی نامعلوم تعطیل و از انجام کامل وظایفش در قبال ملت بازداشته شده و بخش عمده وظایف نظارتی و تقنینی نمایندگان شما در اثر عدم برنامهریزی دقیق و اصولی در فراهم کردن بستر لازم نقش آفرینی نمایندگان توسط هیئت رئیسه بر زمین مانده و همواره مورد اعتراض و مطالبه شما قرار گرفته است.
تعطیلی بیسابقه چهارماهه خانه ملت، علیرغم صدور پیام امام خامنهای عزیز خطاب به مجلس و تأکید بر الگو گرفتن از مردم در میدان و لزوم کار و تلاش بیشتر، باز هم استمرار یافت!
اکنون علیرغم امضای تفاهمنامه و واهی شدن بهانه های بسته ماندن مجلس، همچنان اراده مستحکمی در هیئت رئیسه برای شروع فعالیت مجدد خانه ملت و شروع جلسات دیده نمیشود.
ما نمایندگان در طول مدت بسته نگاه داشتن مجلس، تمام تلاش خود را برای حل این موضوع بدون مخالفت علنی به عمل آوردیم، لکن اکنون با توجه به شرایط فوقالعاده حساس مرتبط با مسائل مهم کشور از جمله وضعیت اقتصادی و مذاکرات مربوط به توافق با دشمن آمریکایی_صهیونیستی که علی الاصول رضایت مقام معظم رهبری را جلب ننموده لکن ایشان حسب ظرفیتهای موجود اجازه امضای یادداشت تفاهم را میان روسای جمهور ایران و آمریکا دادهاند، اما تاکید نمودهاند که اکنون زمان نظارت دقیق جهت تحقق شروط محورهای یادداشت تفاهم است، لذا مطابق وظیفه قانونی و شرعی مجلس شورای اسلامی در انجام وظایف نظارتی خصوصا طبق اصل ۷۷ و ۱۲۵ به نمایندگی از ملت اعلام میکنیم، از آنجا که جز اقدام عملی راهی نمانده ساعت ۸ صبح یکشنبه ۷ تیرماه، طبق روال گذشته، جهت تشکیل صحن در مجلس حضور خواهیم یافت تا صدای مقتدر ملت مبعوث شده در دفاع از امام و امت امام از تریبونهای مجلس شنیده شود
ترامپ قمار باز
کشور ما شخص محوری نیست
اینارو گروگان ک هیچی ، آتیششونم بزنی ، خللی تو کار ما ب وجود نمیاد
باز یه نفر دیگ جایگزینشون میکنیم
فوری/ نامه هشدار آمیز ۳۵ تن از فقهای مجلس خبرگان به تیم مذاکره کننده:
عبور از خطوط قرمز رهبری نهتنها غیرقابلقبول، بلکه «حرام» است و با واکنش مردم روبهرو خواهد شد.
در این بیانیه تأکید شده که مذاکرات نباید محرمانه باشد، کشور همچنان در وضعیت رویارویی با دشمن قرار دارد و عقبنشینی از حقوق هستهای، غرامت و هرمز پذیرفتنی نیست.
خوشچشم، کارشناس صداوسیما:
آمریکا خودش تاسیسات ایران را نابود کرده است و حالا میگوید در بازسازی آنها سرمایهگذاری میکند تا در سود این صنایع شریک شود
🔹به جای خسارت دادن میخواهند ایران را استعمار کنند و ۵۰ درصد سود صنایع ایران را کسب کنند
🔴 #توجه | توئیت نخست وزیر رژیم صهیونیستی دقایقی پیش در صفحه ایکس:
❌کسی که برای کشتن تو میآید، پیشدستی کن و او را بکش‼️
⭕️ بیانیه نمایندگان خطاب به مردم و هیأت رئیسه مجلس: ۷ تیر ماه به مجلس مراجعه میکنیم، اگر مجلس باز نشده باشد همانجا با مردم جلسه میگیریم
ملت مبعوثشده پرشور، باوفا و باشرف ایران اسلامی!
به روح پرفتوح قائد شهید امت و شهدای عزیز جنگ رمضان درود میفرستیم و در برابر عظمت شما ملت مبعوث شده به درگاه خداوند سبحان سجده شکر به جا آورده و از خداوند متعال توفیق عزاداری در ایام عزای سید و سالار شهیدان را خواستاریم.
حدود چهار ماه است که شما در خیابان اقامه حق میکنید و مجلس شورای اسلامی به دلایلی نامعلوم تعطیل و از انجام کامل وظایفش در قبال ملت بازداشته شده و بخش عمده وظایف نظارتی و تقنینی نمایندگان شما در اثر عدم برنامهریزی دقیق و اصولی در فراهم کردن بستر لازم نقش آفرینی نمایندگان توسط هیئت رئیسه بر زمین مانده و همواره مورد اعتراض و مطالبه شما قرار گرفته است.
تعطیلی بیسابقه چهارماهه خانه ملت، علیرغم صدور پیام امام خامنهای عزیز خطاب به مجلس و تأکید بر الگو گرفتن از مردم در میدان و لزوم کار و تلاش بیشتر، باز هم استمرار یافت!
اکنون علیرغم امضای تفاهمنامه و واهی شدن بهانه های بسته ماندن مجلس، همچنان اراده مستحکمی در هیئت رئیسه برای شروع فعالیت مجدد خانه ملت و شروع جلسات دیده نمیشود.
ما نمایندگان در طول مدت بسته نگاه داشتن مجلس، تمام تلاش خود را برای حل این موضوع بدون مخالفت علنی به عمل آوردیم، لکن اکنون با توجه به شرایط فوقالعاده حساس مرتبط با مسائل مهم کشور از جمله وضعیت اقتصادی و مذاکرات مربوط به توافق با دشمن آمریکایی_صهیونیستی که علی الاصول رضایت مقام معظم رهبری را جلب ننموده لکن ایشان حسب ظرفیتهای موجود اجازه امضای یادداشت تفاهم را میان روسای جمهور ایران و آمریکا دادهاند، اما تاکید نمودهاند که اکنون زمان نظارت دقیق جهت تحقق شروط محورهای یادداشت تفاهم است، لذا مطابق وظیفه قانونی و شرعی مجلس شورای اسلامی در انجام وظایف نظارتی خصوصا طبق اصل ۷۷ و ۱۲۵ به نمایندگی از ملت اعلام میکنیم، از آنجا که جز اقدام عملی راهی نمانده ساعت ۸ صبح یکشنبه ۷ تیرماه، طبق روال گذشته، جهت تشکیل صحن در مجلس حضور خواهیم یافت تا صدای مقتدر ملت مبعوث شده در دفاع از امام و امت امام از تریبونهای مجلس شنیده شود
- ۳۳۰
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط