{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ببین، من قرار نیست گریه کنم.. قرار نیست.. هق.. تولدت مبار

ببین، من قرار نیست گریه کنم.. قرار نیست.. هق.. تولدت مبارک تکنو البته با تاخیر.. ایکاش زنده بودی ..
دیدگاه ها (۱)

اینم از کارل^^

🎀🙂

بخند که خنده خوبهههفقط دریم و ویلبر و تکنو🛐🛐

ای خار شباهتو_

اهم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط