{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها خدافظ تا فردا ،فردا کلی پست میزارم بعدش برای چند ر

بچه ها خدافظ تا فردا ،فردا کلی پست میزارم بعدش برای چند روز نیستم چون نت ندارمم ☺️😭فعلاا
دیدگاه ها (۰)

خب خب بچه ها فردا قراره شیپ تون کنممممممممممم

سلام بچه ها خوبین ببخشید این چند روز نبودم کار داشتم نتونستم...

بچه ها ببخشید یه دو روز نیستم😔 فردا و پس فردا رو می گم

سلاااام یه دو روزی میشه رمان نزاشتم فردا حتما میزارم این دو ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط