{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

توی باران قدم زدم بازهم نیامدی

توی باران قدم زدم بازهم نیامدی
دیدگاه ها (۴)

گفتم شاید روزی خداوند قسمت کند من هم روزی عروس شدم شایدهرگز ...

برای دندیت خلیی دارم سختی می کشیم

مینوسم بی وفا بودی

قلبم پرازدرد

دل را تازیانه زدم ،موها را سفید کردم ،وزنه سنگین غصه را توی ...

نیامدی، دیر شد...

تموم این کوچه هارو قدم زدم با یادت🥲

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط