{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

توام مثه منی

توام مثه منی
توام کم درد نداری
درد اصلیت اینه که تو همدرد نداری...
دیدگاه ها (۱)

صدای خالیه توصدای خنده هاتوزمین خیسه خیسهخانومم..

تو یه عطره فیکیتو مغذ جدیلنگه بیتی..

از چی بگم براتانتظار داری چه چیزی از جیب من درادبجز کاغذ سفی...

هیچوقت نزازآدمای دورو ورت سوارت شن

تو مال منی کسی حق نداری نگات کنه 😠

*-تو عاشق منی یا عاشقِ عاشقی کردن؟-من عاشقِ عاشقی کردن برای ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط