{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}


به یک
مراقب خودت باش

با معنی
خیلی دوستت دارم
نیازمندیم !
دیدگاه ها (۱)

‌هوا بد است تو با کدام باد میروی !؟

‌ هوا بد است تو با کدام باد میروی !؟

‌من اختیارِ خود را تسلیمِ عشق کردم...

‌چنانم در دلی حاضر،که جان در جسم و خون در رگ ...

بی نهایت دوست دارم❤️مراقب خودت باش😘

مراقب خودت باش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط